2009. április 24., péntek

Csipianyu pakkot kapott!

...nem is akár milyet!

Tegnap csengetett a postás és nagy örömömre csomagot adott át. A borítékon a motívum már árulkodott. Csigitől kaptam a PIF-es játékért.

Nagyon nagyon boldog vagyok. Nem tudok betelni velük, nagyon tetszenek a színek, zöld és sárga feldobva pirossal! Csodálatos!

Nagy örömmel fogom őket használni.
Jó szolgálatot tesznek majd, hiszen kijelenthetem, hogy "Van már tűpárnám" és az ollómat is könnyebb lesz megtalálni -gyakran bújócskát játszik velem-, és a tűtartó is talált már lakókat!

Csigi!!! Köszönöm szépen:-))!!


(7végén sorsolok mindazok között, akik hozzászólást írtak a tűpárnás bejegyzéshez.


------- o -------
PIF:
Nagyon jó értés volt amikor a csomagot kaptam. Még mindig elmosolyodom, amikor a "termékekre" nézek, boldoggá tettek!
Nem oly régen fizettem is az ajándékokért, de senki nem jelentkezett. Úgy gondolom, hogy egy apró ajándék egy ismeretlen ismerőstől nagyon jó dolog, egy kapocs a külvilággal!
Még szabad a vásár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése