2009. február 4., szerda

"Fizetek"

Törlesztem eddigi adósságom, hiszen játékra jelentkeztem és a "nyeremény" feltétele, hogy én is játékra hívom kedves olvasóimat. Íme:
PIF-et hirdetek

Elizanikonál jelentkeztem (először), azután Csiginél elcsábultam és ott is jelentkeztem. Sehol nem találtam arra utaló feljegyzést, hogy nem lehet egyszerre 2 helyen jelentkezni.


Szabályok:

  • 1.) Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
  • 2.) Az első három ember, aki játékra jelentkezik (hozzászólást ír erre a bejegyzésre), ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.->Mivel 2 helyen jelentkeztem, így az első 6 jelentkezőnek készítek vmit!!
  • 3.) Ezt az ajándékot 1 éven belül el fogom juttatni a jelentkezőknek.
  • 4.) Cserébe előre kell fizetni, játékot kell hirdetni saját blogotokban/flickr-en (aki nem hirdet nem kap ajándékot!)
Nos!?

1 megjegyzés:

  1. Szia Csipianyu:))Nekem sem rossz ám olvasgatni a Te blogodat, nagyon aranyosak a holmik, mindig irigyeltem azokat, akik tudnak kötni, meg horgolni:)))
    Ez a PIF-es sztori tök jó,kéne még:)Én tutira vevő lennék rá:)Hm?

    VálaszTörlés