2010. január 1., péntek

Közös foltos takaró!

Kedves Olvasók!

Amit most látni fogtok, az sok-sok ember munkáját mutatja be.


Még augusztusba, majd 5 hónappal ezelőtt tettem közzé egy kezdeményezést "Horgolt csoda" elnevezéssel, mely szerint álmodtam egy takarót, ami sok ember összefogásából valósul meg.

Összesen 20-an horgoltak, mintegy 61 db blokkot, és így egy 94 x 125-ös takaró született. Volt aki egy négyzetet küldött, volt aki hetet; minden egyes küldeménynek nagyon örültem, és gyermeki kíváncsisággal bontottam minden levelet!
(itt egy kis kitérő: Köszönet a bélyegekért is!)

Nagy öröm számomra, hogy legalább ennyien részt vettek ebben a "játékban".
Köszönet és hála mindenkinek!!

A minap befutott az utolsó pár horgolt négyzet is Marywolftól, így befejezhettem az összeállítást!
Íme:




(A takarót nagy valószínűséggel kiállítom valahol, részletek később...)

Nagyon szép lett, tanúsíthatom, igazán szép munka!!!:-)
Sokszínű és különleges, akárcsak az alkotóik!
Köszönöm!

Majd el felejtette: a résztvevőket és munkáikat lentebb megtalálod!

15 megjegyzés:

  1. Jó lett nagyon! Szépen összeállítottad. Köszönöm. Örülök, hogy egy kis részem nekem is volt benne, hogy egy voltam a húszból.

    Boldog új évet Nektek!
    Macus

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, és különlegessége, hogy nem sikeredtek egyformára a négyzetek, de ez érthető is! Nagy-nagy elismerésem az összeállításért! Nem kis munka volt az!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon szép lett!!
    Nagy öröm ám látni, hogy ott van az enyém is:D
    Ügyes voltál az összeállítással, Tényleg nagy munka lehetett!! Csak gratulálni tudok!!:D

    VálaszTörlés
  4. Jaj, nagyon szép és különleges lett, de jó látni így egyben, készen :) Nagyon boldog új évet Neked és szeretteidnek :)

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus ahogy a külömböző méretű kockákat ilyen szépen össze tudtad állítani!!!
    Külön-külön és egyben is nagyon mutatós!!!Megérdemlitek a sok gratulációt!!!

    VálaszTörlés
  6. Jaj de jó , kész a takaró!!! És tényleg milyen szép lett!! :)) Mennyi munkát fektethettél az összeállításába!!! Nagyon örülök, hogy megvalósult az ötleted
    és hogy én is részt vehettem benne. :))

    Boldog új évet kívánok nektek !

    VálaszTörlés
  7. Hát ez nagyon tetszik, köszi, hogy bevártad az én négyzeteimet is. Mégcsak minap ért beeee? Mit csinált vele ez a posta????
    Most én is csinálok egy babatakarót és ezt a mintát használom, hozzá, kezdek belejönni.
    Máskor is szervezel majd ilyen közös megmozdulást?

    VálaszTörlés
  8. A legalsó képet link kíséretével el lehet kérni, hogy kitehessem a blogomon?

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm mindenkinek! Jó látni, hogy másoknak is tetszik!

    Marywolf: viheted!:-)

    VálaszTörlés
  10. Köszike, sokkal jobb mutogatni és áradozni róla, mint csak áradozni.

    VálaszTörlés
  11. ... és Marywolf! kitartást és sok-sok örömet kívánok a babatakaró elkészítéséhez!

    VálaszTörlés
  12. Jaj, de jó lett! Nekem is tetszik a minta, és a sok maradékból lehet, összedobok én is egy saját változatot! Örülök, hogy benne lehettem én is a kis projektben!

    VálaszTörlés
  13. Jaj, de klassz lett! Milyen jó látni, hogy az én blokkjaimat is beledolgoztad!!

    VálaszTörlés
  14. Gyonyoru lett ez a takaro...es kulon tetszik hogy a kis negyzetek nem egyforma nagyok...fantasztikus!

    VálaszTörlés