2009. december 7., hétfő

Mesélnek a képek


Az elmúlt egy hétben sem tétlenkedtem, mindig akadt dolgom, csak hogy véletlenül se tudjak a géphez ülni.
Képekben mutatom, hogy miket is készítettem:

Karácsonyi szatyerka

Balázs plüss kezeslábasa
(((amikor a férjemnek mutattam azt kérdezte:
-Most vetted?,
-Nem! Most varrtam! - mondom,
-Olyan mint a bolti!
ezek szerint tudok valamit...)))


Kockacukros ajtódísz

És amivel az elmúlt pár nap foglalatoskodtam:
Fiam szobájának festése:


Balázs is segített:-))
Még nincs készen a falfestés, a java még hátra van (azaz az apraja:-).

És persze folyamatosan jár a kezem: a két horgolt takaró is készül!

Kaptam még blokkokat
7 db érkezett Tekerkától
és még kettőt Dorczi küldött.Köszönöm szépen!!!

Kezdődik a végső összeállítás!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése