2009. december 18., péntek

Ajándékdömping...

Tudom régen jelentkeztem, nem vesztem el, de minden idő kevés...

Holnap útnak indítok két csomagot, az egyik tartalma publikus, a másik nem.

Készítettem egy "szárnyatlan" és álruhás angyalkát egy kedves ismerősömnek karácsonyra, holnap elindul, hogy 24-re a fa alá kerüljön.
Ő lenne az:
*****

A második csomag a "Karácsonyi húzogatós" páromnak megy és legyen meglepetés...


*****

A takaró pedig tényleg karácsonyra elkészül! Már csak Marywolf munkáját várom, ígérte, hogy a 7en postára adja, remélem nem ment füstbe a terve...

A takarót így csak jövőre lehet kiállítani, és valószínűleg a Kecskeméti Ifjúsági Otthon fog helyet adni neki.

És hogy ne legyek hálátlan, mindazok között, akik részt vettek a takaró elkészítésében kisorsolom ezt a kis ajándékot,
egy babát egy horgolt blokkal a kezében:-)
A sorsolást holnap megejtem, este pedig kihirdetem a "nyertest" és küldöm a babát, hogy új tulajdonosával karácsonyozhasson.
*****

Most pedig folytatom az ajándékgyártást és csomagolást....

2 megjegyzés:

  1. Mostmár értem, hogy hova tüntél.
    Az a huncut kis álruhás nagyon édes.
    A takaró így összeállítva nagyon szép, most sajnálom igazán, hogy nem tudok horgolni, de talán próbálkozom majd.

    VálaszTörlés