2009. december 29., kedd

Ajándékaim!

Idén én is beneveztem a karácsonyi huziga játékba!
Én Rinkát "húztam", engem pedig Orsi "húzott".


Megmutatom mi szépet kaptam karácsonyra Orsitól!!!!
A csomagot csak szenteste nyitottam ki, addig csak levelét és versét olvastam, ami igazán megható volt. Nekem írta, költötte, az ünnepről és az ajándékokról szól, csak két sort idézek a vers végéről:

"Érted születtek,
Életre is te kelted."
Íme "őket" keltettem életre:
"Apró galócás ház":Egyszerűen tünemény!!! Hamarosan találok is lakóját, addig dédelgetem. Apróságok lakhelye lesz:-)

"Gomba-gombos szütyő"...

... amit egyszerűen imádok, nagyon szép a színösszeállítása! :-) Sokat fogom használni, a vásárlásaimhoz szövetszatyorkákat használok (tartósak, környezetbarátok és nem zörögnek...)

Orsi!!
Köszönöm szépen!
Gyönyörűségeket alkottál!!
*****
Ahogy korábban említettem én Rinkának készítettem ajándékot.
Ebben a csomagban...
... érkezett meg egy szatyerka...
(én alapvetően nem szeretem a lila színt, de ennek nem tudtam ellenállni, ezen az anyagon valami fantasztikusan játszanak a színek - a fénykép nem adja vissza ezt az érzést - és a sötétlila bélés jól megy a csíkos anyaghoz):
...és egy zsepi és notesztartó:
Remélem Rinka is elégedett az ajándékaival:-)

1 megjegyzés:

  1. Mi az, hogy elégedett? Nagyon-nagyon tetszik, a színe pedig tényleg különleges, fényviszonytól függően változik. A táskát már be is "laktam",a munkahelyemen a csajok el is irigyelték tőlem. A noteszt pedig folyton el kell rejtenem, nehogy a lányom egy óvatlan pillanatban telerajzolja:)))

    VálaszTörlés