2010. március 10., szerda

Három barát...

... avagy beindult a "macigyár"!

A fiam mostanság nagyon macis lett. Nem a testalkatára gondoltam, hanem játszótársra.
Még évekkel ezelőtt kötöttem a férjemnek egy mackót, ezt a fiam megtalálta és egy időbe ide oda hurcibálta. Ha Balázs hintába ült a macit is vitte magával és együtt hintáztak...

A hétvégén volt némi szabadidőm és nekiláttam macit készíteni. Azért nem estem túlzásba játékgyártás ügyben, mindegyik macinak megvan már a helye, de erről később.

És akkor a macik...



...éppen mulatoznak...



... ők így hárman a három barát!



6 megjegyzés:

  1. Tündériek !! Odáig vagyok én is és a gyerekeim is a macikért, amint azt láthattad ... :o)

    VálaszTörlés
  2. Díjat kaptál tőlem. Kukk be érte, és fogadd szeretettel.

    VálaszTörlés
  3. Hát ezek nagyon édesek! Olyan ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Csipcsilla! Nem is kaphattam volna szebb ajándékot, mint az egyik tündéri maci! Hihetetlen nagy örömet okoztál nekem! Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám! Millió puszi

    VálaszTörlés
  5. They are so cute! I love them!
    Yours, Ulla
    www.quiltworld2.blogspot.com

    VálaszTörlés