2010. január 6., szerda

Kicsi a világ

Tavaly történt, hogy egy horgolt takaróról ismertek fel! Bizony!

Még november végén férjemmel és csemeténkkel ellátogattunk a Piár-gimi aulájában megrendezett bolhapiacra, aholis Viki, egy környékbéli blogtárs felismerte ezt a takarót, amibe a fiamat bugyoláltuk. Ráismert a blogomról.
Viki megszólított és kérdezte, hogy én vagyok e az, aki blokkokból horgolt takarót készít, mert ő is küldött két blokkot, sőt az elsők között küldte!

Nagy volt az öröm számomra, hogy így találkoztam Vikivel.
Remélem, hogy összefutunk még, amire talán van esély, mert egy kedves rokona igen közel lakik hozzánk...

Egyébként "vettünk" egy aranyos kis zsiráfot (szerintem lesz társa is:-), kaptunk egy bocit és egy kötött sapkát! Köszönjük szépen!

*****
És egy játék:
KicsiKató ünnepel és ajándékoz egy szép sálat...

1 megjegyzés:

  1. :-) Tudnád, mennyit vacilláltam, mire meg mertelek szólítani!
    Jó lenne már összefutni, és látni a közös takarót "élőben" mert így a képen nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés