2010. január 22., péntek

Évi ajándékai

Leróttam tartozásom: megérkezett a PIF-es csomag.

Tavaly Évi volt nálam az egyetlen jelentkező, aki vállalta, hogy ajándék fejébe ő is játékot hirdet, pedig a 3 helyett 6 jelentkezőt vártam, mert 2 helyen is jelentkeztem. Csigitől kaptam tűtartót, tűpárnát és ollóőrt, amik azóta is köszönik szépen jól vannak és jól szolgálnak nálam.

Az első jelentkezésemre azóta sincs reakció, eltelt 365 nap..., pedig egy városba is lakunk...
Na mindegy.

Akkor talán marad az, hogy majd újra meghirdetem, ha Ti kedves olvasóim is úgy szeretnétek (végül is 2 hely üresen maradt).

De nem is azért ragadtam billentyűzetet, hogy panaszkodjak, hanem hogy megmutassam Évinek készített ajándékaimat az újra-, illetve továbbhasznosítás jegyében:



Maradék anyagokból készült bevásárlótáska, ...... zsebkendőtartó,...

...tárolószütyő.
Évi! Használd őket egészséggel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése