2009. november 24., kedd

Kezdet és folytatás....

Kezdet:
a karácsonyi készülődést mi is megkezdtük, időben vettünk gömböket és elkezdtem a díszek készítését is. Mutatok egy pár filcből varrt mütyürkét, íme:


Folytatás:
ma szétszedtem az eddig összehorgolt blokkokat és úgy döntöttem inkább varrással állítom össze a takarót. Így jobb, sokkal jobban és szebben illeszkednek a négyzetek egymáshoz, horgolással nem tetszett...
És ha már belefogtam a varrásba folytattam az összeállítást is, talán be is fejeztem volna, de még hiányzik 5 négyzet (5 ahhoz, hogy takaróforma dolog alakuljon ki belőle...). Amint meglesznek, a két széléhez illesztek 8-8 blokkot és az egészet körbehorgolom.
Kiseri ígért, hogy készít blokkot, amint kész, elhozom tőle és a hiányzókat pedig meghorgolom.
Eddig egy darab horgolmányom van benne.


Keresem a takaró helyét és készítem az ajándékot, ugyanis sorsolok azok között, akik részt vállaltak a takaró elkészítésében.
Ezúton is köszönöm mindenkinek a munkáját!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak a díszek, amiket varrtál :) A takaró is nagyon nagyon jól néz már ki, annyira jó érzés ránézni :)

    VálaszTörlés
  2. Nálam még van két sárga blokk, csak eddig mindig elmaradt az elküldése. De akkor mostmár nem bénázok tovább, este borítékolom és reggel feladjuk.

    VálaszTörlés
  3. Elpakoltam ismeretlen helyre a címed, meg tudnád adni megint?

    VálaszTörlés