2009. szeptember 9., szerda

Utolsó pillanatban...

...jelentkezek Zsuzsi játékára.

Feladatom, hogy mutassam be a legkedvesebb munkámat.
Amit most mutatok azt már a kezdetek kezdetén mutattam, a blogom indulásakor:

Noé bárkája

Ezt még tavaly készítettem, egy egész hónap munkája van benne! Balázs fiamat vártam, 7 hónapos terhesen kórházba kerültem. Benntartottak, ott "ráértem" öltögetni.

A képről azt kell tudni, hogy 70 x 90 cm-es, 45 négyzetből áll, és kizárólag kézzel varrtam azokat. Icipici anyagokból és színes cérna segítségével keltettem életre a "megmentett állatokat". Az összeállítás megerősítésében és a "keret" készítésében volt segítségemre varrógép.
Látható rajta Noé és a felesége, amint a bárkát építik, krokodilok, katicabogarak, zsiráfok, nyuszik, teknősök, baglyok, galamb és olajfa ág stb.

Jelenleg a 10 hónapos fiam szobája falát díszíti.

Számomra azért ez legkedvesebb alkotásom, mert nagy szeretettel készítettem egy csodaszép gyermeknek. Szívvel lélekkel öltögettem 1 hónapon keresztül!


3 megjegyzés: