2009. szeptember 30., szerda

Egysze volt, hol nem volt...

... volt egyszer egy kopott farmernadrág.
Amit réges-régen sokáig hordott a gazdája, és kellően megkopott és elszakadt ahhoz, hogy ne vegye fel többet. Így aztán egy borús őszi délutánon kantáros kisnadrág lett belőle.
Múlthéten vettem Balázsnak egy kantáros nadrágot, nagyon jól áll rajta.
A kantáros nadrágokat egyébként is nagyon praktikusnak tartom, főleg egy folyton folyvást mászó gyermeknek, pláne ősszel. Így fogtam egy nadrágomat és nem sajnáltam szétszedni, mert tudtam, nem veszíthetek vele, ha megpróbálok újat varrni belőle.
Az eredménnyel meg vagyok elégedve, holnap pedig a gazdája is tesztelheti és koptathatja, - megerősítettem a térdét, úgyhogy ha ez elkopik, akkor igazán sokat mászott.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a kis naci. A pici emberke biztos örül neki!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Ili! Készült még kettő, szintén használt nadrágokból, bár azok nem ennyire kopottak...

    VálaszTörlés