2009. július 15., szerda

Az első...

...keresztszemes munkám!

Rita játékot hirdetett.
A feladat az volt, hogy gyergyói motívumot kellett hímezni.
A játék 2009. július 17-én este 7 órakor zárul. Rita blogján hozzászólást kell hagyni, és az elkészült munkát kell megmutatni.
A nyeremény egy csodálatos méhviaszolt gyergyói varródoboz:


Ez az ajándék engem is inspirált, hogy belevágjak egy gyergyói keresztszemes munka elkészítésébe.


Bevallom, úgy gondoltam nem lesz türelmem a keresztszemes hímzéshez és mivel soha nem készítettem ilyet kissé ügyetlenül kezdtem hozzá.
Igen hamar belejöttem, ráéreztem a technikájára és már rajzolódott is a minta.
A számolásba néha belezavarodtam és "elvesztettem a fonalat", de nem adtam fel!



És íme a munkám:
A hímzőfonalas dobozkám kapta meg ezt a remek motívumot.

Nagyon tetszik a keresztszemes hímzés! Élveztem az alkotást!




Ha nem én nyerem a fadobozt (pedig szülinapomra elfogadnám:-) akkor is nyertem!

Köszönöm Rita!!!!

----- o -----

Célba ért Csigi ajándéka! Képek holnap!

4 megjegyzés:

  1. Annyira örülök, hogy belevágtál!:) Szépet készítettél, ráadásul nem is volt kis munka! Köszönöm! Felírtalak!

    VálaszTörlés
  2. jó nagy munkát választottál így elsőre, gratula!
    és az elkészült műhöz is.:o)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Rita és Timici!
    Valamiért bonyolultabbnak gondoltam ezt az egész keresztszemes dolgot. Gyorsan haladtam vele, hamar elkészült. Jó érzéssel tölt el!

    VálaszTörlés