2009. január 31., szombat

Mutasd meg írásod...

..megmondom ki vagy.
Persze nem én, nem értek a grafológiához, csak játszom.

Azt nem mondanám, hogy szépen írok. Régen sokat írtam kézzel, még amikor azt "vallottam", hogy nem fogok számítógéppel dolgozni. Azután engem is elragadott a technika..., persze nem bánom. Nincs piszkozat, lehúzás, újraírás, stb. klick, klick, delete...
A számítógép nagyban megkönnyíti életünket, és itt nem csak az írásra gondolok.

Kézírásunk egyedi, mint egy egy munka, ami kezeink alól kikerül.

Nüné játékra hívott és én nagy örömmel eleget teszek neki. Arra kért, hogy a következő kérésekre, kérdésekre válaszoljak, írjam le papírra és mutassam meg:

  • 1.) Írd le a nick neved , és ( nem kötelező ) a kereszt neved.
  • 2.) Milyen kezes vagy ?
  • 3.) Melyik betűt szereted legjobban leírni ?
  • 4.) Melyik betűt szereted legkevésbbé leírni ?
  • 5.) Írd le : A fürge kis vörös róka átugrik a lusta kutyákon.
  • 6.) Nevezz meg 5 személyt akiknek továbbadod a kérést.
Íme:
Akiket játékra hívok:
Csigi, Dóri, Zsuzsi, Majonez, Mammka

2 megjegyzés: