2009. január 23., péntek

Gyerekjáték!...

...elkészíteni is!










Végy:
  • egy 8 x 8-as habszivacs kockát,
  • "meglepetéscsokoládét" a férjednek (a játékot tedd el, a gyermek 3 éves koráig, vagy hagyd, hogy a férjed játszon vele:-), nekünk csak a tojás kell,
  • pár gyöngyöt vagy csörgésre alkalmas apróságot,
  • flízt, a kocka felületének puhításához,
  • különböző textildarabkákat,
  • ötletet a figurákhoz...

A tojásba beletettem a gyöngyöket, leragasztottam, majd a kocka belsejébe vágott mélyedésbe helyeztem. Kézzel összevarrtam a kockát.

Fehér frottír anyagra a következő ábrákat készítettem:
A frottírból kockát varrtam, belegyömöszöltem a szivacsot és kézzel összevarrtam a lyukat.
Kész is a csörgőkocka!

Szeretnék egy "textilkönyvet" is készíteni a kicsi fiamnak, hasonló, illetve kacifántosabb ábrákkal:-)

3 megjegyzés: